Status..???.....Publisiti murahan??....

Kebanyakkan rakyat Malaysia sudah memiliki akaun Facebook masing-masing, terutamanya remaja macam aku. Sebenarnya banyak kebaikkan tapi tak kurang juga dengan keburukkannya. Pandai-pandai la nak gunakan Facebook tu. Aku pun suka jugak main Facebook ni, Chating dengan main Komen-komen orang. Ramai jugak kawan-kawan lama aku yang dah lama aku tak jumpa.


Hari ni aku rasa boring sangat. Rasa macam jiwa kacau jek...hehehe... Pastu aku pun teringat sesuatu...hehehe....STATUS... Dekat Facebook status ni dah jadi macam suatu yang bertujuan untuk dikomersialkan dan adakalanya untuk tujuan kontroversi... So tak hairanlah ada diantara pengguna Facebook yang menukar status masing-masing setiap bulan, minggu dan kadang-kadang setiap hari untuk menarik perhatian pemberi-pemberi komen....hehehe..(macam satu taktik nak orang komen kat dia la...harharhahrhahr...)


Aku saja nak tukar status aku dalam Facebook dripada "Single" ke "In Relationship"... hahaha...sememangnya mendapat tindak balas yang dasyat daripada sahabat-sahabat Facebook aku...kekeke....(Kontroversi...)...hahaha....memang gile glamour....kekeekekek....(seronok jugak buat macam tu....huhuhuhuhu...)...


(ADALAH DITEKANKAN DI SINI BAHAWA AKU SINGLE TAU....HAHAHAHAHAHA...)

0 comments: